Menu
Vragen en bestellingen via mail aub.
Total

Vaak gestelde vragen.

Vaak gestelde vragen:

Waarom kan ik u niet bellen ?

Vragen via de telefoon kan ik vaak niet direct beantwoorden, ik moet onderdeelnummer, prijs, levertijd en leverancier opzoeken.

Een vraag of bestelling die via email binnenkomt kan ik op een gelegen moment lezen en ik kan u dan antwoorden met de juiste prijs en levertijd.

Op verzoek wil ik mijn telefoonnummer wel geven.

 

Waarom niet:  vandaag besteld, morgen geleverd?  

Wat op voorraad is gaat op verzoek onmiddelijk na bewijs van betaling op de post en is dan binnen 24 uur bij u.

Is er geen spoed dan volgen we de normale procedure.

Helaas kunnen we niet alles op voorraad hebben, bestellingen komen allemaal uit het buitenland (Duitsland, Polen en Engeland)

Sommige onderdelen worden op bestelling gemaakt  of men spaart de bestellingen op voordat de productie-machine wordt gestart.

Levering uit Duitsland is ong. 3 dagen onderweg,  levering uit Polen is 8 – 10 dagen onderweg.

Hoe wordt mijn bestelling afgehandeld ?

Particulier:   Zodra uw naam en adres bij mij bekend zijn bestel ik de onderdelen voor u, wanneer ze binnen zijn stuur ik u een foto met betalingsgegevens, wanneer betaling binnen is verstuur ik binnen 24 uur, u krijgt dan een track & tracecode van mij toegestuurd.  Het is bij mij nog nooit gebeurd dat een pakket verdwijnt.

Bedrijf:  Zodra uw naam en adres bij mij bekend zijn bestel ik de onderdelen voor u, verzending naar u is zsm, u ontvangt met het pakket ongeveer tegelijkertijd een BTW-factuur (van ons moederbedrijf) via mail.

Wat op voorraad is hoeven we niet bestellen natuurlijk.

 

Koopt u ook magazijn-partijen onderdelen op ?

Jawel.  Voor opruimprijzen.

Helaas denkt “de jeugd” dat deze onderdelen goud waard zijn. Daar doen we niet aan mee.

 

Wie bent u ?

Zie:  Linkedin.